Regn och ännu mera regn

Det känns som hösten regnar bort. Det har regnat jättemycket.
Igår var det kurs hos M igen, men jag var inte med den här gången. Men jag var där och pyssade med Lappen och packade hö och så, eftersom det var lördag, och "min" dag. Och det regnade ju så klart igen. När en av tjejerna skulle rida vräkte det ner. Hur kul är det då?
Det bara regnar och regnar. Jag vill ha lite sol och se fina höstfärger på löven.
När jag kom hem till mamma och pappa igen efter att ha varit hos M igår såg jag att grannarnas sida av häcken hade fina färger och våran sida är bara gul. Mamma sa att sidan mot gångvägen är röd. Det har inte varit så mycket nyanser på löven i år tycker jag, och som mamma sa har det gått så fort. Löven har ändrat färg, men är mest gula, och många träd har tappat nästan alla löv.
Tog i alla fall en bild i morse där det var lite olika färg på löven.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0