Lilla M 3 år!

 
Idag fyller lilla M 3 år!
Igår var jag, syrran och lilla M en sväng på stan och köpte sockar... och kollade på skor, men hittade inte riktigt nåt. Syrran köpte några presenter till lilla M och jag köpte på Coop sen när vi for hem till mig igen för att ta lite grejer innan vi skulle fara till mamma och pappa. Jag köpte en sån där YooHoo eller vad det nu heter.
Vi firade henne igår. Hon fick sina paket från en fiskdamm som mamma (mormor) skötte. Lilla M tyckte det var jättespännande och roligt att få paketen. Och när mamma sa att det var ett stort paket som skulle komma blev hon ännu mer exalterad. Så jag tror det var en ritkigt bra idé av mamma att göra en fiskdamm istället för att bara ge lilla M paketen. Hon fick också en massa hårsnoddar och hårspännen, lite kläder och en egen liten ficklampa. Hon tycker det är roligt med ficklampan, men man får säga åt henne att hon inte får lysa i ögonen.
Mamma hade gjort en fjärilstårta som lilla M tyckte var jättegod. Hon sa flera gånger "Mmmm. Gott, gott". :)
 
 
 
 
Visst är den söt? Fanns olika figurer som var jättesöta.Och lilla M tycker jättemycket om den.  När vi såg dom på Coop första gången tänkte jag direkt på lilla M, och hon gillade dom och ville ha en. fast vi sa att hon inte skulle få en då, sa hon att hon kunde gosa med den ändå. :) Men nu har hon ju en egen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0