Lifehouse - Between The Raindrops ft. Natasha Bedingfield

Lyssnat på den några gånger nu, men det är föst ikväll jag lyssnad på den. Har tänkt göa det några gånger men det har av nån anledning inte blivit av, och jag vet egentligen inte varför. Men har tänkt "gör det sen" eller "gör det en annan gång". Tur att det är senaste singeln.
Och jag bara älskar den! Den har varit på repeat ett antal gånger nu. Och jag skulle egentligen ha väntat till imorrn med att lyssna på den, för nu kommer jag ju inte komma i säng! :) Trycker ju på play igen hela tiden. Ska definitivt köpa skivan sen.
Bara älskar Jason Wades röst och har alltid gjort. Han har så härlig röst.  Man skulle typ kunna falla för han bara för rösten.. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Ne men jösses.. Jag blir bara ledsen när jag hör sådant! Jag förstår inte problemet i att låta alla sköta om sin egen häst på det sätt denne tycker är bra?! Givetvis kan man flika in lite extra tankar om man ser att någon gör något som kan skada ryttaren eller hästen men annars tycker jag det är bättre att man försöker glädjas åt varandra och med varandra. Vi har ju trots allt ett gemensamt intresse?!

Det här med utrustning och så är ju också upp till var och en? Jag förstår verkligen inte problemet där :/ Jag blir snarare glad av att se människor som "skämmer" bort sig själva och sina hästar, behöver inte vara just märkessaker.. Men överlag så betyder ju det att man vill visa upp någonting med sin häst och förmodligen gör man det ännumer när man faktiskt tycker om sitt djur?! Det ska ju inte spela någon roll om det är ett halvblod eller en travare då?!

2012-11-13 @ 01:41:31
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilken fin låt! =)

2012-11-13 @ 22:28:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Art by Anna

Riktigt fin låt! Jisses vilken röst han har. Håller med dig om att man skulle kunna falla bara för hans röst :P

svar: Tack så mycket! :) Tecknar/målar du också?

2012-11-18 @ 11:14:14
URL: http://annatecknar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0