Sommartid - vinter igen...

Natten till idag skulle vi ju ställa om till sommartid. Men igår kväll snöade det ganska mycket, och nu är marken täckt av snö igen... På väg och gångväg har det ändå smält bort ganska mycket, så i alla fall på gångvägen är asfalten framme.
Men det blev typ vinter igen lagom till sommartiden-...

När jag gick och la mig igår ställde jag mobilen på automatisk uppdatering av klockan, och sen ställde jag alarmet på 7. När klockan ringde imorse trodde jag ju då att klockan var 7, och när jag kom in med Troy efter promenaden och skulle gå och lägga mig tyckte jag klockan stod på 07.35, men när jag kollade en stund senare stod det 08.45 typ.... Så det verkar som att klockan blivit ställd på 7, men ringt kl 8..... Jättekonstigt tycker jag. Om den ska ställas om automatiskt, och jag ställer alarmet på 7, borde den väl ändå ringa 7? Nu skulle jag ju i alla fall inte upp och jobba och det var ju bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0