Kläder jag vill ha

Hade tänkt göra ett sånt inlägg som jag aldrig brukar göra, med bilder på kläder som jag vill ha. Har hittat ett antal klädersplagg som jag vill ha, bla en klänning, nån stickad tröja, och en topp, men hittade inte nån bild på Cubus hemsida på toppen som jag packade upp idag som var jättesnygg och som jag gärna vill ha, så det får väl bli ett senare inlägg. Och hoppas att det finns bild på allt som jag tänkte visa.
Toppen är svart, och övre delen, axlar och ner över nyckelbenen, lite av ärmarna och en del av ryggen har svart genomskinligt typ. Tänkte att man ju skulle kunna vara lite rockig i den, skulle säkert passa bra till rockbyxor eller rockkjol. Så jag ska köpa den nästa gång jag får pengar. Om den finns kvar då.

Igår var jag i alla fall och shoppade lite, allt på Cubus. Det blev 2 cardigans, 2 linnen och 1 topp.



Tanktop-linnet köpte jag i vitt också. Toppen var en t-shirt, vit, med en diamant och så står det Rock out young dreams. Hittade ingen bild, och orkade inte ta en bild med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0