Äntligen praktik

Igår ringde min handläggare på arbetsförmedlingen och sa att han hade pratat med butikschefen på Cubus. Hon skulle också ringa mig. Men i alla fall kunde jag börja på måndag. Så nu äntligen kan jag börja! Det har ju dragit ut så jkla mycket på tiden! Först ahde han tydligen skrivit fel adress när han skickat till facket, och så var hon sjuk i typ 1,5 vecka. Så på måndag ska jag börja kl 10 och gå till halv 5. Sen ska jag gå från 8-16.30 och på fredagar sluta kl 4. Så då blir det inte så långa dagar i alla fall. Jag var som inställd på att börja kl 10 eftersom dom öppnar då, men när jag nu ska sluta halv 5 behöver jag ju varken skippa ridningen eller dansen och det är ju bra. Och jag hinner ju ändå gå en ganska lång promenad med Troy innan jag måste fara. Måste väl stiga upp vid halv 6 förmodligen, men det är ju inte värre än i somras när jag jobbade på SKEBO och steg upp kvart över 4.
Förhoppningsvis går det bra också så jag kan få både extrajobb och sommarjobb.
Har egentligen inga bra skor att ham har ju dom där silverfärgade, men dom är egentligen ltie för långa, funderar på att köpa nya, för dom släppte ju ändå lite i sulan som vi limmade, och då blir det en storlek mindre. Om dom fortfarande finns kvar vill säga. Får väl se när jag får pengar... Jag och mamma var i alla fall upp till Skohuset och köpte broddar, för nu har det varit plusgrader några dagar och blivit väldigt isigt, Så det var inte så jäkla kul att gp med Troy i morse. Köpte ett par typ ballerinaskor till mig också som jag kan ha till leggings tex. Så det blir väl kanske leggings och skjorta på måndag. Jag behövde inte ha Cubuskläder eftersom jag bara ska ha praktik, men nåt plagg därifrån vet jag i alla fall att jag har. Sen får man väl köpa lite efter som.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-03-04 @ 12:31:19
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0