Tröttsam ansökan

Skulle söka det där jobbet är man skulle fylla i ett typ formulär och lägga till varje jobb och allt. Tog typ 1,5 timme, och då hade jag ändå inte gjort riktigt allt. Kom till att lägga till språk. Sen bröts internetanslutningen.... Och det gick ju såklart inte att fortsätta... Blev så less, orkade inte börja om... Skickar hellre en ansökan till butiken när den öppnar här sen... När man ska fylla i sånt där, och sen ändå bifoga CV och skriva ett personligt brev...  Det gör ju att man inte orkar fylla i ansökan... Jag började igår, men sen hade jag tänkt leta fram mina betyg, som är nånstans... så jag bestämde mig för att göra det idag istället... Och så bryts internetanslutningen.... Nu var det ju sista dagen att söka men i alla fall.  Jaja... får söka anda jobb istället....

Sökte det där hästskötajobbet och han ringde upp bara en liten stund efte att jag skickat mitt mail. Sen skulle ahn ringa up lite senare för han väntade nåt samtal. Men han rignde aldrig så jag ringde idag vid 11. Han hade så mycket då så han skulle ringa lite senare. Nej, han har inte ringt... Kan ju inte ha varit så viktigt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0