Sick Puppies - You`re going down unplugged

Började lyssna på Sick Puppies nån gång i februari förra året kanske.Hörde i alla fall You`re going down på radion och tyckte den var riktigt bra. Sen hörde jag Maybe men visste inte att det var dom först, för när jag hörde den sa dom aldrig vem det var. Men en gång när jag hörde You`re going down tyckte jag att det nog var samma röst. Och så när jag hörde Maybe nån gång efter det sa dom att det var Sick Puppies.
Kollade på Youtube och lyssnade på ett antal låtar. Köpte några låtar på iTunes och la in på iPoden och lyssnade på under sommaren när jag jobbade. tyvärr tar ju 3 låtar slut väldigt fort...
När vi skulle hälsa på en kompis för nån helg sen vile jag ha några fler Sick Puppies låtar på iPoden och köpte 3 till låtar. Och nu har jag lyssnat jättetmycket på Sick Puppies. Jag lever typ på Youtube eftersom jag inte köpt skivorna än :)
Och idag hörde jag en unplugged version av You`re going don och jag bara älskar den. Jag gillar verkligen orginalet, men den är bara... så bra! Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den nu. Den är på repeat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0