Kinamat

I fredags var jag hos syrran och hon hjälpte mig lite att börja scrappa lite för den typ scrapbook Birthday bok jag ska göra. Skrev ut några meddelanden som hon började klistra in och dekorerade sidan lite. Skrev också Happy birthday på datorn, men dom har ett nyare Word så dom har inte det där där man kan ändra så odet blir böjt eller utdraget eller hur man vill ha det, så jag kommer nog göra det hos mamma och pappa istället.
Dom börade prata om mat och K sa att han ville ha pizza. Jag sa att jag ville ha Kinamat och det ville syrran med så det slutade med att jag och hon for och köpte Kinamat sen kom K och lilla M till mig och så åt vi hos mig. Sen gick jag och syrran med hundarna och när vi kom tillbaka var jag hos dom några timmar.


                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0