Camp Rock + Camp Rock 2


                              




För några dagar sen var det en tjej på Twitter som postade citat från Tv-serierna JONAS och JONAS LA, och då blev jag sugen på att se det igen. Men jag har inte Disney Channel, men det visas säkert inte nu, och ag kan inte köpa det på DVD för det finns varken på Ginza eller CDON.
Samma tjej potade i torsdags citat från Camp Rock och då blev jag ju sugen på att se den igen också :) Jag och syrran skulle hyra film och när jag berättade om citaten ville hon också se den. Ville se 2an också, och det ville hon med så vi hyrde faktiskt båda 2 :)
CR 2 är ju egentligen mycket bättre än CR, men jag gllar den första också. Men 2an är ju seriösare, dom är något äldre och det är en seriösare historia helt enkelt. Jag skulle gärna ha Demi Lovatos röst, eller i alla fall en liknande röst. Tycker hon sjunger jättebra. En av mina favoritlåtar från filmerna är Our time is here. Demi har ju lite variatin i sin röst, och det kan jag väl inte säga att jag har, jag tycker i alla fall inte att det låter så.
Jag vill ha en Camp Rock 3. Och jag vill vara med... Lägret kan ha blivit så populärt att dom tar in folk från andra länder eller nåt... Och skulle jag se för gammal ut kan jag väl vara en av lärarna...? :) Men det blir knappast nån Camp Rock 3. Men det hade varit kul. Mer av både Jonas Brothers och Demi Lovato. Jonas Brothers är ju faktiskt ganska bra skådespelare tycker jag. Nick har ju faktiskt var med i Les Miserable 2 gånger, som olika karaktärer. Och Joe har u också gästspelat i Hot in Cleveland. Kevin är riktigt bra som Jason i Camp Rock filmerna och i JONAS och JONAS LA har han ju också en lite korkad roll. Dom spelar ju egentligen sig själva, fast lite överdrivet, men han passar faktiskt att spela dum :)

Kommentarer
Postat av: jessica

jättefin blogg!

titta gärna in på min blogg och

läs om kampen mot min sjukdom.



har även en frågestund så fråga

gärna vad du vill, jag svarar på alla frågor!



kram

2012-01-01 @ 22:01:36
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0