Sick Puppies Tri-Polar


                                



Beställde Sick Puppies senaste album Tri-Polar i söndags tror jag det var, och fick den igår. Jag hade hoppats att det skulle vara deluxe versionen, även om det inte stog att det var det.. Och det var det ju inte. Hade det inte varit för att jag vill ha den fysiska skivan så hade jag köpt den på iTunes. Och nu blir det ju ändå att köpa lite låtar där eftersom jag inte hittade deluxe versionen... Och så verkar det som att det är nån mer låt på Tri-Polar som kom 2009, men som inte är med på den här, så då blir det nån låt därifrån att köpa också...
Har varit på Youtube nästan jämnt när jag suttit vid datorn för att kunna lyssna på Sick Puppies eftersom jag inte haft nån skiva. Vilket resulterade i att jag överskred datamängden och internet blev jättesegt.... Men nu har jag ju i alla fall en skiva att lyssna på :) Lyssnar på den nu faktiskt. Undrar om man har sett en musikvideo för många gånger om den spelas i huvudet medan man lyssnar på låten?
Tycker det är en bra blanding av låtar både på Tri-Polar och Dressed up as life, som jag också ska köpa. Med en del artister låter ju låtarna typ likadana, det är typ samma musik men olika texter. Men så är det verkligen inte med Sick Puppies. Jag älskar också att Shim kan ha en väldigt bra aggressiv röst, men också en väldigt bra mjuk/snäll röst. Som Chester i Linkin Park.

Några av mina favoritlåtar från Tri-Polar, även om jag gillar alla nästan lika mycket. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0