Kaallt!

I morse steg jag upp vid 10 över 7 och gick med Troy för att sen gå och lägga mig igen. Det var -28! Så det blev inte så där jättelång promenad, bara 20 minuter ungefär.
Sen gick jag med han vid kvart i 1, innan jag skulle till tvättstugan och då var det -25. Så det blev lite varmare i alla fall, men det är ju egentligen inget som märks när det är så här pass kallt. Måste gå och koppla bilen när jag går till tvättstugan nästa gång. Annars vill den nog inte starta när jag ska till mamma och pappa.
Det märks att det är februari. Men jag hoppas att det inte är kallt hela månaden...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

herregud! -28 !!! stackaree!!

2012-02-03 @ 14:27:17
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0