Hästsugen till tusen

Jag är så hästsugen just nu att det är deprimerande för jag har ju verkligen inga pengar till det.
Kollar ibland hästannonser för skojs skull och alltid hittar man ju någon man bir mer eller minde intresserad av. Men jag kollar nästan bara Nokotahästar nu eftersom det är en sån jag bestämt att jag ska ha. Men det lär jag ju inte få ha förrän jag är 50 eller nåt...
Jag kan ju inte ens ha en häst på foder, för det har jag inte råd med och det är så irriterande.
Jag har ju i alla fall medryttarhäst, även om jag bara är där 1 gång i veckan. Men jag har velat ha egen häst i 20 år. Och det lär väl dröja minst 20 år till.

Kommentarer
Postat av: aagnes

Vill du ha tillgång till en super bra webshop som heter members.com? :)

isf, kika in på min blogg så ser du hur du ska göra :D

kram!

2012-02-28 @ 18:04:37
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Just nu kan du vinna ett valfritt skal till din iPhone i min blogg!

Välkommen att vara med och lycka till!

2012-03-02 @ 17:41:39
URL: http://sanneholling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0