Starta eget igen

Har funderat på ett starta upp företaget igen ett tag nu.. Det är ju snart 3 år sen jag avregistrerade och jag har ju hela tiden velat kunna starta upp det igen... Men vi fär väl se... I så fall blir det att söka starta eget-bidrag den här gången, men då beror det ju på om man får det.
Jag vill ju kunna marknadsföra mig ordentligt igen. Annonsera, kanske ha en Facebook-sida, presentkort, sponsra nån tävlingsklass med pris (massage eller equine touch). Men inte lägga en massa pengar på olika "annonssidor" som jag inte tyckte gav nåt, och som man ofta måste gå på den sidan och söka ändå....
Men nu håller jag ju på att utbilda mig i equine touch, och får förhoppningsvis börja behandla med det också, och komma igång med massagen igen. Och då vill jag ju få starta företaget igen. Jag kan ju egentligen inte starta innan jag vet om jag kommer ha några kunder, samtidigt kan jag ju inte marknadsföra mig ordentligt om företaget inte är igång. Och så finns det säkert en del som backar när det inte faktiskt är aktivt.....
Men det kostar ju alltid pengar... Så jag måste ju ha ett annat jobb också... och det dröjer förhoppningsvis inte allt för länge innan jag får det. Om jag har lite tur. Annars har jag väl inte jobb förrän till sommaren, som vanligt.
Jag vill så gärnna hålla på med det här, och starta företaget igen. Men att vilja nåt brukar inte betyda att man får. I alla fall inte för mig. Bara hoppas man har lite tur den här gången....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0