Statistroll

Ringde en kille efter 4 idag och sa att han sett mig på statist.se och undrade om jag ville vara statist i en Jonas Gardell film. Dom skulle spela in på Söder idag. Men det är ju i Stockholm och jag är ju inte där. Och det blir ju lite svårt när det är samma dag... Han sa redan i början att det var med kort varsel, men hade det varit på torsdag kanske jag hade kunnat ta mig dir. Nu är det ju liksom mitt i veckan och jag vet inte hur många som flyger, men det är ju ändå inte säkert att jag hittat ett flyg som pasar. Och så ska man u ha nånstans att bo också. Så jag tackade för att han ringde men kunde ju inte vara med. Så typiskt! Men kul att veta ändå att folk tittar på min profil där och kan tänka sig att ha mig med. Får hoppas man har tur nästa gång man söker nåt... Hade ju varit roligt att få vara me i nåt mer. Men nu har jag ju fått göra lite i alla fall, så det blir väl lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0