Step one: Writing

Nu ska här skrivas lite på ett manus som jag börjat på så det blir klart nån gång Ska varva att ägna mig åt hunden och att skriva idag så jag kommer nånstans. Det jobbga är inte egentligen att skriva som manus, det är att det ska öersättas till engelska. Nej jag gör det inte lätt för mig, har nog aldrig gjort dom senaste åren sen jag började skriva för att bli publicerad och kom på filmidéer... Så det är bara att hoppas att det ger nåt.

När jag såg The three musketeers med bla Kiefer Sutherland så kom jag på lite till en bok/film och nu nä jag sett den nya har jag också kommit på lite. Men vi får se om det blir nåt av det Förmodligen inte. För mycket research för mig, och jag skulle inte kunna skriva manuset själv... Men jag skrier väl ner allt eftersom jag kommer på nåt, så glöms det inte bort i alla fall...

Nu ska här skrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0