Snart står det "sold"

Jag har kärat ner mig i en häst, som finns i USA. Hoppas han inte är ponny... För då blir han ju för liten, och så får jag inte tävla om jag skulle vilja göra det nån gång.
Men annonsen har ju funnits ett tag så nu kommer det säkert stå "sold" snart. Jag börjar faktiskt oroa mig lite för det... Och ändå vet jag inte så mycket om hästen. Och jag har verkligen inte råd att ha häst. Så jag kan ju inte be om mer information om han heller....
Han har jättehärlig färg och så tycker jag det ser ut att vara en trevlig häst. Men det får jag ju aldrig veta, för när jag har råd att köpa häst, om en massa år.... kommer han ju inte vara till salu längre.
Och visst finns det alltid fler hästar. Men jag vet inte, känns som det är nåt speciellt med den där hästen... Men jag kan bara hoppas på att vinna pengar, för annars kommer det att ta bra många år innan jag kan ha någon häst... Det gör ju heller inte saken bättre att hästen finns i USA och måste importeras.. Men det finns ju inte så många Nokota här än...
Tja... Det finns ju inte så mycket att göra... Annat än att fortsätta drömma...

Kommentarer
Postat av: Alba(från ponnytipset)

Du kan ju ha rätt med det där med bilden, men roligt är det ;)

2011-10-10 @ 15:56:07
URL: http://ponnytipset.blogg.se/
Postat av: agnes

sv; Tack, visst är hon! :)

2011-10-11 @ 16:34:57
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0