Skriva, gå igenom, skicka

Imorgon SKA jag skriva på nåt av mina manus. Några har jag ju kommit en bit med i alla fall. Sen är det bara att hoppas att nån vill ha dom. Och att jag får vara med i filmen, vilket det ju inte är stor chans att jag får. et inte hur det funkar. En del skriver ju manus och är med i filmen, men då kanske dom regisserar också och det kan ju inte jag. Kan heller inte vara en av producenterna. Men man kanske, kanske har tur och får jobba med rätt personer så får man ändå vara med. Det är ju faktiskt kanske en nackdel, att jag alltid skriver om mig. Jag skulle bli jätteglad bara ett manus blir sålt, men ännu bättre hade de ju varit om jag faktiskt fick spela huvudrollen. Men det lär inte hända när man är okänd. Ska nog ha bra tur om jag får ett manus sålt. ag borde ha flyttat tiill USA för länge sen....

Ska gå igenom fantasyn också så jag kan skicka den till ett bokförlag igen. Och hästberättelsen. Det behövs fortfarande lite research men den går ju skicka iväg ändå. Blir säkert att få göra en del ändringa hur som helst.

Men nu ska jag anstränga mig lite och försöka att faktiskt få klart nåt.

Att faktiskt få vara med i nåt i USA, den chansen ä ju minimal, men försöker man inte komemr det ju definitivt inte att gå. Men vi får se, det beror på vilket visum man ska ha också. Har jag ett turistvisum får jag ju inte jobba. Vet inte hur sånt där funkar, för vad jag har läst mig till så är det abetsgivaren som i så fall ordnar med arbetsvisum, men som okänd ska man ju ha ordentligt tur.... Svenska skådespelare som provar i USA har ju redan agenter där och då blir det ju lättare, och dom är ju redan kända här... Jag får försöka lite här, får hoppas att man får nåt här, och inte baa som statist, så blir ju den minimala chansen minimalt större.
Men vill nån ha mina manus kanske chansen blir något större...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var mumma! :D hehe

2011-10-20 @ 20:18:12
URL: http://silverninas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0