Känner nog igen lite

Jaha. Som vanligt... :)
Igår när vi såg The three museteers var det på ett ställe lite mer mot slutet som jag hastigt tänkte att jag kanske kände igen det. och det tror jag att jag gör. och idag när jag ahr tänkt lite på filmen så tror jag nog att jag känner igen lite mer. Det är inte den där starka känslan att det här har jag sett förut, utan det är lite mer att jag tror jag känner igen det där.
Så... jaja....

Har drömt lite konstigt inatt, kommer inte ihåg vad, men har nog haft The three musketeers nånstans i bakhuvudet.

Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

sv: Jag gillar rosa ^^ men det hade nog vare supersnyggt med grönt nu när du säger det :D

Tro faktiskt inte det finns i någon annan färg, eller jag vet inte det är liskom täcket jag vill ha så jao ^^

2011-10-18 @ 17:53:08
URL: http://sofiawikman.blogspot.com
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Jag känner också igen emr och mer. det är så typsikt... Får se om det blir samma med filmen vi tänkt se i helgen :)

2011-10-18 @ 20:19:06
URL: http://mochride.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0