Hästcoach

Har hittat en ny utbildning som jag vill gå. Hästcoach. Låter som nåt jag vill göra Den är på distans, 18 månader och man träffas var 3 månad. Vet inte var än men hoppas få veta mer om utbildningen snart då jag mailat. Men, det kostar ju såklart ganska mycket. Jag hittar bara utbildnignar jag vill gå som är dyra. och som man inte får nåt studiemedel för.
Mailade CSN men varken den utbildningen eller UPH`s Professionell hästterapeut finns ju med i deras utbildningsregister. Jag kunde skicka en ansökan men det löns ju inte. Finns dom inte med i deras register får jag ju inget studiemedel.
Aaarrhhh! Jag kan inte låna för ag har inget jobb, mina förälar kan inte låna.... I så fall om ag kan låna grundaviften av dom, flytta hem igen och kanske kanske kunna betala 3000 i månaden för utbildningen... Men dom pengarna ska ju komam nånstans ifrån också, och man får förmodligen inte ha socialbidrag när man går en utbildning....
Varför, varför, varför ska det bli så här? Jag kan ju inte gå professionell hästteapeututbildnignen för att bredda mig och få mer kunskap om det jag redan kan, och jag kan inte gå Hästcoach. Va fan ska jag gå då? Jag behöver ett jobb bara för att kunna utbilda mig.... Jaha, men hur llätt är det att få jobb då? Har gått igenom telefonkatalogen och skrivit en lista på ställen där jag nog ska söka obb, men förmodligen får jag inte jobb på nåt av dom....
Hästcoach kursavgift kan man ju inte ta på avbetalning heller, för det bli det ju liksom redan med 3000 i månaden. Och hästterapeututbildningen kan man ta på avbetalning men jag har ignen möjlighet att lägga ut 6000 extra för kursavgift........
Det är inte meningen att jag ska få jobba med hästar..... Det borde jag förstått redan när jag startade företaget. Har delat ut lite lappar igen, ska väl ut med massa fler, men det blir knappast nåt nu heller... Dom kunder jag haft har ju i alla fall varit nöjda.....
Men nu finns det ju så många som håller på med sånt här, och när nu folk går på UPH har jag ju ingen chans.... Jag behlver också gå där..... Och jag vill gå Hästcoach... Då skulle jag ju ha nåt mer att erbuda också... Inte för att jag skulle kunna gå båda utbildningana samtidigt, men då har man ju fått ta en i taget....
Inget går som jag vill. Inget.

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

sv: jaså du har också en vovve? Va har du för ras? :D

2011-10-13 @ 14:31:38
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

sv: jaha, en sån ras brukar min Wilex leka med i hundgården. Han är jätte söt, har för mig att han är typ 9mån eller nåt och heter Brolle xD haha..

2011-10-13 @ 20:06:33
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

På nåt sätt ska det nog ordna sig. Vill du verkligen så är det bara att hoppas och jobba på att det blir så.

2011-10-14 @ 12:32:45
URL: http://mochride.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0