Bio igen :)

Igår var ag och syrran på bio igen :)
När jag sa till pappa i torsdags att jag ville på bio igen och han frågade vilken film jag ville se sa jag samma som förra gången, The Three Musketeers. Han sa då att det är för att det är nn snygg kille med. Visst är han väldigt söt, men han är ju bara 19, Logan. :) men han gör D`Artagnan jättebra och jag tycker filmen är riktigt bra.
När syrran igår tyckte vi skulle gå på bio s bestämde vi att vi skulle göra det, för båda ville ju se filmen igen, även om hon redan sett den 2 gånger, så nu ä det 3 gånger för henne och 2 gånger för mig :) Mamma tyckte att är den värt det, och det tyckte ju vi :) Vi gillar den ju. Visst är det lite mycket med 110 kr igen, men vi ville ju så gärna se den igen :)
Vi ska båda köpa den när den kommer på DVD/Blue-ray. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0