True Talent Final!

Missade det mesta eftersom jag har danslektion så kunde bara se sista halvtimmen. Blir nog att se reprisen kanske.
Förstod att det skulle stå mellan Dimitri och Sofia. Precis som Danny sa att det skulle göra. Dom har bästa rösterna. Sofia är verkligen duktig "för att vara så ung". Och Dimitri har ju en otrolig pipa också. Måste kännas extra bra att få komma till final när han först inte fick vara med. Härlig revansch. :)
Såg ju bara snabbreprisen av låtarna men dom gjorde ju bra framträdande allihop Emelie känns mer som musikal artst för mig än popartist. Hon har ju en rätt bra röst, men jag tror hon skulle passa som musikalartist. Paulina är ju också bra på sin genre och ha ju en lite annorlunda, men bra röst. Men bäst är ju ändå Dimitri och Sofia.
Jag kan ärligt säga att det inte spelade nån roll vem av dom som vann, dom förtjänade det båda två. Så jag är lika glad att Dimitri vann som jag skulle ha varit om Sofia vunnit.
Och båda kommer gå riktigt långt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Lax

Jag missade allt i kväll tuvärr, Men även om Sphia är den bäste så låg mitt hjärta hos Paulina Palmgren. Undrar om de kommer en repris på TV3 på finalen ellr läggs ut på tv3 Play?

2011-11-13 @ 22:10:40
Postat av: Fredrik Lax

Jag missade allt i kväll tuvärr, Men även om Sofia är den bäste så låg mitt hjärta hos Paulina Palmgren. Undrar om de kommer en repris på TV3 på finalen eller läggs ut på tv3 Play?

Känner Jacob Gordin bra. Nu när han åkte ur blev mina sympatier endå lättare för Paulina dessa två artisters styrka är deras personligheter och deras styrka att ha eget låtval. Pernilla bör jobba med dessa två artister Paulina kan verkligen bli något stort. Jag tror på henne har gjort de hela tiden sen hon dök upp i rutan Hoppas hon kommer att tunera i Gävle.

2011-11-13 @ 22:16:49
Postat av: [lisabjernhagen]

gillar budskapet i din blogg, riktigt viktigt budskap!



Jag driver en alternativ, lila blogg där jag fokuserar på alternativ klädstil och musik. Min stil är i synnerhet annorlunda och jo, jag har knallila hår. Sjunger även i ett metalband. Jag lovar att du inte stött på något liknande hos mig! I promise I'm worth your attention. :)

2011-11-13 @ 23:53:49
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Heej!

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här och skriv "Jag är med" http://evvesliv.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html#comment

Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

Kramizar Evve

2011-11-14 @ 20:56:58
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Roligt att du är med i Veckans Blogg, hoppas allt är bra med dig?

Kramizar Evve!

2011-11-14 @ 21:18:31
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Det ger i alla fall mer än att inte va med alls ;P Nä men det är sant att ofta får man bara några klick men det tycker jag kan va något med :)någon kanske stannar kvar på bloggen :D

Okej :) Bara bra med mig med .D

Kramizar evve!

2011-11-15 @ 15:21:24
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: aha, jag har haft blått hår faktiskt! finns inga bra färger och frisörerna har inga heller direkt... toningar kör jag på. och då är det toningar som håller sig färgstarka i ungefär en månad beroende på hur mycket man duschar det. funkar skitbra :)



ja, jag hoppas du kommer tillbaka!

2011-11-15 @ 16:11:30
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: ja det kanske funkar. okej :) är inte så bökigt faktiskt, men om man tycker det är nog jobbigt att färga när man får utväxt så är det kanske ingen bra ide!

2011-11-16 @ 12:14:34
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0