I tried...

I drygt en vecka jobbade jag med en audition video. Gick väl så där... Gjorde den först med webcameran, sen emd syrrans kamera. Blev lite strul... Lågt kamerbatteri så det gick itne filma, bara ta några kort. Kortläsare som gick sönder... Skrev fel åp kuvert så jag måste köpa nya....
Andra som är jätteduktiga har säkert inga problem att göra en bra audition video, och har säkert bra kamera också, men ltie svårt är det att agera bra mot bara en kamera. Men det är vad jag tycke och många gö det säkert jättebra... Jag har jute inte agerat så mycket direkt.
Skickade i alla fall iväg audition videon i tisdags, så nu har jag i alla fall gjort ett försök.... Bara hoppas att den kommer fram till båda.... Jag har verkligen ingen chans, jag bor på fel ställe för det första, och har för lite erfarrenhet. Men jag testade i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0