Ännu en gång var gästartisten bättre

Såg lite av Idol igen igår för jag hade sett att Chris Medina skulle vara med.
Tja..... Robin var väl ganska bra. You raise me up gjorde han ju i alla fall rätt bra. Molly var väl ganska bra. Och Amanda..... Jag gillar inte hennes röst, men har ändå typ tyckt om hennes framträdande lite. Men när hon gjorde True Colors..... Hade jag sjungit så där hade dom sagt att det låtit jävligt falskt.... Jag tyckte hon lät hemsk! inte alls bra. Men juryn tyckte väl det var jättebra.... Så olika man kan tycka...
Nej, den enda som egentligen var bra var ju Chris Medina... Och han var ju bara gästartist.... Har bara hört What are words förut, så det var kul att höra en ny låt med han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0