Takers

I måndags hyrde jag och syrran film. Takers. med bland andra Paul Walker, T.I, Hayden Christiansen, Matt Dillon och Chris Brown. När vi sett klart nästan hela filmen kom jag på att vi sett den förut.
Jag tänker alltid på Higher Ground när jag ser Hayden Christiansen. En Tv-serie som gick på TV för ett antal år sen. Vet itne om det är så bra, för han var väl ingen favorit då och han är det ju inte nu heller. Därmed inte sagt att han är dålig.
Takers handlar om en grupp skickliga rånare som efter ett lyckat rån kontaktas av sin gamla ledare som just kommit ut från fängelset. Han har ett jobb åt dom, råna en värdetransport värd 25 miljoner dollar. Ett sista jobb innan dom gåt skilda väggar.
Matt Dillon spelar en polis som gör allt för att försöka stoppa dem, vilket inte är så lätt. Han är dom på spåren, men det är inte lika lätt att få fast dom.
Jag tycker det är en rätt bra film. Det blir aldrig egentligen tråkigt.
Jag gillar Paul Walker som skurk, eller i alla fall i tuffare roller, han passar i det.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0