Play me

När jag loggade in på Youtube igår hade jag fått en rekommendation om en video, så jag tittade på den och nu har jag den på repeat. Inte för att jag tittar så mycket, men lyssnar desto mer. Jag är inte särskilt intresserad av Mattias Andréasson, däremot mycket mer intresserad av Ola som sunger låten :) Såg långt bak i gästboken på hans hemsida att dom pratade om Play me och jag försökte hitta den på Youtube men det gick inte så bra. Men nu kan jag ju lyssna på den ändå :) Och det har jag gjort många gånger, ingen aning om hur många. Blir att köpa den på iTunes sen :) Så kan jag lägga in den på iPoden. Ska köpa Olas senaste skiva snart också. Och då blir det ännu mer lyssnade på hans musik :) Vet inte varför det tog en videoinspelning innan jag verkligen började lyssna på han, för jag har ju alltid gillat han.
Nu blir det Play me ett antal gånger till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0