Ingen undergång

Det var väl inte helt oväntat va?
När jag kom hem efter 12 igår kväll sa syrran att det tydligen skulle ske kl 2 på natten. Det skulle visst bli kl 6 amerikansk tid eller vad det då var, så kl 2 på natten här...  Så det där att det skulle vara 21 oktober istället måste ha glömts bort eller nåt.. Jag vet inte..
Tänkte att då måste jag ju vara uppe till 2 så jag vet om jag vaknar. Syrran tyckte att ska man dö är det väl bättre att dö i sömnen, och det är det ju förmodligen. Men jag ville som inte gå och lägga mig, men sen gjorde jag det ändå. Men låg ändå vaken till efter 2.
Jag vet inte varför det påverkar mig så mycket, jag tror ju inte ens på det. Tycker det vore konstigt om nån skulle kunna förutspå exakt när jorden ska gå under. Speciellt när det har varit fel så många gånger förut.
Men det finns inget som skrämmer mig mer än att dö, sÅdet är väl därför man blir orolig, fast man inte vill och inte tror på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0