Deprimerande...

Köpte skor idag. Vita. Behöver dom till föreställningen på lördag. Det är inte lätt att köpa skor när man är begränsad till en färg. Men jag hittade ett par till slut i alla fall. Ett par riktiga lågbudgetskor, men i alla fall.
Kollade om en sport-BH också. Linnena vi ska ha är rätt stora så det är bra att ha nåt sånt under. Men åh, vad jag hatar att kpa underkläder! BH är det värsta som finns att köpa. Punkt. Jag skulle vilja ha en sport-BH och en vanlig BH under den. Jag blir deprimerad. Skulle behöva köpa några vanliga BH:ar också, men jag vill faktiskt inte. Jag behöver nya, men jag hatar verkligen att köpa det. Det är så deprimerande.
Inte konstigt att folk trode att man var 15-16 när man var 23. När man ser ut som en 14-åring på överkroppen. Det hemska är att det finns 14-åringar som har mer än jag. Och snart är det sommar och man ska ha bikini. För baddträkt vägrar jag ha.
Inte kan jag göra nåt åt det heller eftersom jag aldrig får ha ett riktigt jobb. Ska jobba hela sommaren men jag ska ju klara mig sen också... Får lägga undan vartenda öre jag kan. Men det betyder ju att man inte kan göra nåt annat än att köpa mat och betala räkningar och hur kul är det....
Jag vill ha pengar! För man lär ju inte lyckas få det betalt heller.... Det är knappast många som får det...

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: haha :)



provet gick inte som jag tänkt det men jag fick bra betyg ändå :) Je n'aime pas le francais!

2011-05-21 @ 20:57:59
URL: http://idapetterrson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0