Varför kostar allt så mycket?

Varför ska allt kosta så jäkla mycket?
Kan typ inte göra nåt av det jag vill för att det kostar så mycket.
Jag vill ju gå den där utbildningen för fysioterapeut för häst. Även om jag gått en del moment sen tidigare. Har tänkt på den förut, men valt bort den eftersom den kostade så mycket. Men jag vill verkligen gå den. Men det går ju inte. Jag kan inte låna själv eftersom jag inte har nåt jobb. Mina föräldrar kan inte låna åt mig för det blir för mycket pengar. Och jag skulle väl ändå typ ha panik över att inte kunna betala tillbaka, eller i alla fall ta väldigt lång tid att göra det.
Jag vill köpa häst, men kommer inte kunna göra det på bra många år, eftersom jag inte kan låna pengar och inte har nåt jobb....
Jag kan inte åka utomlands för det kostar för mycket...
Vet inte om jag tror på det, men ibland känns det som det sitter nån där uppe och ser ner på mig och tänker att det ska inte hända nåt kul för henne, hon ska inte ha nån tur. Hon ska bara vilja och drömma om saker, men det ska inte hända nåt...

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej vännen :)



Försök se vad du KAN göra istället för det du inte kan. Se det inte som problem, se det som utmaningar. :)Jämför inte dig själv med någon annan heller, det du vill göra det KAN du göra.



Det krävs alltid hårt jobb. Haha, hade du hört min livshistoria om hur jag hamnat där jag är idag, skulle du inse att du har det rätt bra ändå :)



Försök göra som ovanstående tips jag skrev. Idag har jag häst, bor ensam i lägenhet, har ett jobb och en ordnad ekonomi. Jag är ingen miljönär, men vrider och vänder på saker ur olika perspektiv hela tiden :) tro mig - det fungerar!



Kram på dig!



/ Jennifer

2011-07-24 @ 16:27:43
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0