Trassel

                                                         
                                              


I fredags hyrde jag och syrran film. Vi har pratat ett tag om att se Trassel, så nu gjorde vi det.
Jag tycker den var riktigt bra, och riktigt rolig. Jag diggar hästen. Han var väldigt rolig. Sen fanns det så klart andra roliga saker också, men hästen var nog nästan roligast.
Mandy Moore är ju en duktig sångerska och jag tycker hon är en rätt bra skådespelare, så hon passar som Rapunzel. Jag kände nog igen Flynns röst lite och både jag och syrran undrade vem som gjorde hans röst. Sen när vi såg att det var Zachary Levi kunde vi inte komma på vem det var. Kollade nyss på IMDB, och det är ju han som spelar Chuck. Han var riktigt bra på att sjunga faktiskt. Han var visst född 1980. Trodde han var äldre.
Jag tycker det är roligt när det är en "riktig" historia så att säga, att man kunnat ha riktiga skådespelare. Det blir roligare då. Och man kan ju som sätta sig in i handligen på ett annat sätt.
Det känns lite fånigt när det är en tecknad film, men jag vill också ha the fairytale. Men jag får skriva om det istället. :) Men då är det ju en bra film i alla fall.

I slutet var det nåt som jag kände igen. .. och sa nåt om det. Syrran kände också igen det. Tror hon kände igen nåt mer men hon kom inte ihåg. Inget ovanligt, men konstigt... Just det är inte med i trailern, och jag har inte sett så mycket om filmen förut trailern, det är jag rätt säker på den här gången. Och jag vet att när jag känner igen att jag sagt precis samma kommentar förut, så har jag i så fall sett det med syrran, vilket ju gör det ännu konstigare. Eftersom det är första gången vi ser filmen.... Mysko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0