Professional Equine Sports Therapist

Hittat en utbildning jag vill gå. Eller egentligen har jag sett den förut, men räknat bort den då det kostar så mycket. Och nu är den dessutom länge och kosta ännu lite mer...
En av dom som hade Svensk Terapeut Utbildning har gått ihop med 2 andra och startat UPH. Så delar av utbildningen har jag ju egentligen redan gått. Men den är ju bredare nu och jag skulle vilja gå den för att bredda mina kunkaper och kunna starta upp företaget igen. I så fall skulle jag ju ha mer att erbjuda. och jag går hellre en hel utbildning än kortare fristående kurser. Det kan ju bli ganska dyrt det med.
Hade egentligen tänkt kolla upp deras avbetalnignsplan man kan ansöka om när man blivit antagen. Men vet inte om jag ska göra det... Sen går det ju låna, men genom det ena, Human finans, ska man ha en årsinkomst på 125 000 kr, och det har då verkligen inte jag... Skulle man låna genom Handelsbanken finans som dom nämner, ja då ska man ju ha fast inkomst då också...
Vette tusan hur det här ska gå. Det kommer inte gå... Får lägga allt åt sidan och gräva ner det för jag har inga pengar....Mina föräldra måste ju typ låna åt mig om jag ska få låna... Är dom knappast särskilt sugna på... Bara att glömma allt. Precis allt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0