Otroligt duktig

Mina nya favorit. Efter att ha sett StreetDance igen kollade jag lite på Youtube för att se när George Sampson var med i Britan´s got talent.

2007



2007 gick han inte vidare till semifinal och sökte igen 2008, ännu duktigare



Då tog han sig till semifinal och vann. Jag gillar verkligen när han dansar i "regnet".




Jag tycker det är mycket orättvist att vara så duktig nä man är så ung :) Men även om jag ville dansa i många år innan jag började och man kom på några moves, så gjorde man ju inget av det. Man ahde ju kunnat dansa för sig själv typ, och övat ändå. Men nu dansar jag ju äntligen street. Men så där bra blir jag ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Jag skulle behöva din hjälp,

skulle du kunna gå in på min blogg & svara på dagens fråga om vilken design du tycker var finast :)? Skulle vara jätte snällt!

2011-02-25 @ 11:09:49
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idaG?:)

2011-03-02 @ 16:36:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa



ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-23 @ 08:17:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0