Mycket strul, men nu har jag faktura och kursbrev

Det har strulat jättemycket med att beställa manuskursen. Han som håller i kursen mailade för nån dag sen och undrade om det hade löst sig med beställningen men det hade det ju inte gjort. Hade mailat personen han sagt jag skulle maila och berättat att jag beställt kursen två gånger till utan att få nån faktura. Så dom felsökte och kontaktade Klarna. Han pratade då med den här personen och fick veta att dom inte hört från Klarna, så dom bestämde att han skulle skicka en faktura till mig och första kursbrevet så jag inte behöver vänta. Det har ju gått flera veckor på det här. Förs problem med sidan efter serverbyte, sen när man väl kan beställa så får man ingen faktura...

Men nu har jag fått mail med faktura och kursbrev och några tidningsartiklar att kika på. Har skummat igenom kursbrevet och ska läsa lite mer ordentligt när jag kommer hem. Han hade också med ett gäng synopsis i mailet, både svenska och amerikanska. Ska tydligen välja en och göra nån skrivönvning utifrån den har jag för mig.
Men nu har jag i alla fall fått kursbrevet så nu är det bara att börja.

Och så ska jag fortsätta att gå igenom 2 böcker så jag kan skicka iväg dom nån gång. Har fått lite hjälp med research, äntligen fått ett bra svar från en forumperson, så nu kan jag ju göra det mer verkligt så att säga, i hästboken. Och förhoppningsvis får jag ut den. jag hoppas och tror på det. Och fantasyn också. Ett bokförlag för nåt år sen skulle ju diskutera eventuell utgivning, så den borde ju duga i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Myran

absolut ska de små ha en meningsfull uppgift också =) Men jag får lite "hundutställningskänsla" på det hela som egentligen bara är fördomar från min sida :P Har ingen aning om hur det är i verkliga livet.

2011-12-05 @ 00:08:29
URL: http://trinnie.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Hej söta. Du har också en jättefin blogg. Kram Lilitha

2011-12-05 @ 07:09:23
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0