Jonas Brothers-dröm

Igår gick jag upp vid kvart över 7 och gick med Troy och sn gick jag och la mig igen. Drömde om Jonas Brothers. Joe var med i min streetdance-grupp :) Jag var kompis med dom alla 3 och vid olika tillfällen frågade jag dom när dom skulle börja jobba på ny musik. Nä jag frågade Nick var vi i nån klädaffär av nåt slag och jag vet itne om han jobbade där elelr vad han gjorde för han höll i alla fall på tröjor. När jag frågade han log han bara ett sånt där härligt leende, men sa ingenting om det har jag för mig. Sen skulle dom intervjuvas och satt i några soffor i klädaffären.
Kommer inte ihåg så mycket av drömmen nu men det var en ganska dröm som hade några roliga stunder.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tack snälla! :-)

2011-12-29 @ 02:09:04
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: yohanna

vill du vara med och tävla på helgens blogg? gå isf in på min blogg och anmäl dig :*

2011-12-31 @ 09:31:07
URL: http://yoyossecet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0