Vad är det med jeans?

När jag var i Stockholm försökte jag hitta jeans. Jag provade faktiskt några som sitter lite mer löst, annars vill jag ju ha tighta jeans :) Jag skulle vilja ha raka jeans, jag tycker det är jättesnygt ibland, som på tex Bill Kaulitz :) Men jag har väl för mycket höft och rumpa för att kunna ha raka lössittande jeans utan att ha baggyjeans, eller nåt...
Jag köpte i alla fall ett par ganska tighta jeans, som väl ska ha ganska raka ben. Men jag har ett problem som jag haft i ganska många år nu. Jag måste alltid ha skärp. Ett lyxproblem, jag vet. Men jag förstår inte hur man gör jeans nu. Och så är det nåt fel när en smal tjej måste ha storlek 40 eller ännu värre, 42, för att överhuvudtaget få på sig jeansen ordentligt. Är det bara utländska storlekar nu? Sen förstår jag inte hur man kan göra ett par tighta jeans som sen sitter jättelöst i midjan. Vad är det för vits med att ha 2 decimeter för mycket tyg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0