Stockholm och shopping

Imorrn kväll ska jag och mamma ta bussen till Stockolm. Kommer inte bli mycket sovande för jag kan inte sova sittande.
Vi kommer fram vid halv 9 tror jag så då blir det att gå till hotellet och lämna väskor och sen blir det nog en dag med shopping. Jag har tänkt gå  till Shock och Rock zone och se om man kan hitta nåt. På hemsidorna hittar man ju en del man skulle vilja ha så..
Komme bli en hel del shopping och så kanske nån liten utflykt. Vi har pratat lite om Kina slott som jag tyckte kunde vara lite intressant, men vi får se om det blir. Annars kanske det blir nån annan gång. Får se om det blir shopping eller annat på lördag, kanske träffar vi moster. på söndag ska vi i alla fall till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0