Bill och Tom flyttar till LA

Fick ett sms av en kompis idag som undrade om jag hört att Bill och Tom flyttar till USA. Det är bekräftat av Jost. Då jag inte har varit på internet  så mycket senaste dagarna ha jag itne sett det, och först blev jag väl lite... ledsen eller vad man ska kalla det. Som några andra sagt på offiicial US forum är dom liksom en del av Europa och det känns lite konstigt att dom flyttar. Det känns så fånigt. När jag läst tråden på forumet kändes det väl lite bättre. Dom fyttar till USA för att jobba, så förhoppningsvis kommer det en ny skiva snart. Gustav och Georg stannar i Tyskland med sina flickvänner och Bill och Tom kommer att ha kvar sitt hus i Tyskland.
Får se hur länge Bill och Tom stannar i LA, eller om dom kommer att fortsätta bo där. men så länge det blir mer Tokio Hotel albums och turnéer så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0