Vatten kanske inte är så tokigt...

Idag när jag gick med Troy mitt på dagen fick han vara lös. Och självklart hittade han nåt han ville rulla sig i. Men han slutade i alla fall när jag sa till han. Även om han gick dit igen för att äta av vad det nu var för slags skit.  På tillbakavägen var han en del i dikena och jag hörde honom faktiskt gå i vatten. Nu är ju det mesta fruset, men han verkade inte tycka att det var så hemskt.. Kanske han kan bada nästa sommar... Han kanske behöver komma på själv att det inte är så farligt...
Duschade av och tvättade han lite när jag kom hem eftersom han blev skitig av det han tänkte rulla sig i. Och han gick lugnt in i duschen och satt där sen till jag var nästan klar. Skyndade sig heller inte ut ur duschen. Han börjar bli riktigt duktig :)

Kommentarer
Postat av: fredrik

Hejsan jag har dagens blogg :)

har du lust och vara med klicka dig in på länken bara :D

http://oneking.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-utses-i-kvall.html#comment

2010-10-24 @ 11:25:02
URL: http://oneking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0