Härliga hund

Jag älskar min hund så mycket just nu. Han är så himla härlig. Han älskar apport och sök, tycker det är så väldigt roligt. När vi tränar apport så nästan skuttar han iväg, och vid sök så springer han iväg så fort han kan. Han förstår inte riktigt att han ska lägga dummyn vid mina fötter och inte en halvmeter bort men....
Och sen när vi tränat annat s har han varit helt fokuserad på mig, det ä så himla roligt att träna med han då. När han är så där uppmärksam och duktig. Förut har det ju varit mycket att titta rakt fram eller å¨golvet/marken, men nu är han väldigt uppmärksam. Och det är så roligt att ha han lös när vi är ute på promenad. För han är helt klocken på inkallningarna. Han kommer på en gång. Det är så kul.
Han kommer bli en jättefin hund. 
Och förhoppningsvis ska han inte trotsa så mycket på ett tag. Nu har han ju  slutat med hoppandet och bitandet. Så jag hoppas han fortsätter så här ett tag till..
För några dagar sen låg vi på golvet och myste. Syrran tog ett kort på oss. Innan kortet togs låg han mer på ming mage och sov nästan, men sen gled han ner lite. Men det blev ett ganska mysigt kort ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0