Fröken Väs

Ja egentligen väser hon ju inte riktigt, men hon blev kallad för det förra helgen, min lilla systerdotter. Hon väser liksom ibland, eller andas ut eller vad hon gör, när hon är glad och går runt. Det låter ganska roligt. Ibland skrattar hon och sen "väser" hon. Och ibland bara "väser" hon. L och C var här på middag. Jag, syrran och C hade riktigt roligt åt henne när hon började "väsa". Sir Väs sa C. Som i Robin Hood. Och eftersom det är en liten tjej sa jag Fröken Väs.

Det är så roligt med lilla M, och hon är så glad när hon får gå runt, runt runt vardagsrumsbordet och fåtöljerna. Och ibland är Troy ivägen och hon försöker gå över honom innan hon ändrar sig. Och Troy är så duktig, han tittar bara på henne, kanske slickar lite, sen verkar han inte bry sig så mycket, och det är jättebra. Han är så duktig med henne. Även när hon skriker. Lite imponerad över honom faktiskt. Han är ju inte så gammal han heller.

Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Ja, visst är hon söt :)

Att gå är ju det bästa hon vet nu när hon kommit på hur man gör. Dröjer nog inte så länge innan hon tar sig runt på egen hand.

Jag är också imponerad av Troy, han är verkligen jätteduktig med henne.

2010-10-17 @ 15:43:29
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0