Spirit - Hästen från vildmarken




Den visades på TV igår. Jag gillar den filmen, delvis för hästarna, delvis för indianerna :) Perfekt film om man är både hästintresserad och indianintresserad.
Jag tycker filmen är väldigt bra gjord. Hästarna rörelser har dom fått till bra, och det är bra att djuren för en gångs skull inte pratar. Vattnet ser ganska verkligt ut. Såna där smågrejer som ändå är viktiga i en tecknad film. Och så är det ju en bra historia.

Och den inspirerar min fantasi. Har många idéer som jag måste börja göra nåt åt. En sån där film kommer man ju aldrig vara med i, och då måste den ju först vara en spelfilm till att börja med. Men det hade varit roligt.
Men jag måste göra nåt åt alla mina idéer, skriva klart på dom som är mer eller mindre färdiga, och sen bara hoppas att nån är intresserad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0