Jay och Minnah

Man har ju kunnat läsa om Jay och Minnah från Idol, att dom är mer än bara vänner. Vet inte vad jag tycker.
Jag har inte läst särskilt mycket om nån av deltagarna i Idol i tidningen, men Jay ska väl ha varit väldigt kär i sin flickvän. Visst kan man väl ändå träffa någon man faller för, men jag tycker det är väldigt dålig timing. Men en del tror ju att det bara är ett PR-trick.
Det kan inte vara roligt för flickvännen att läsa om det i tidningen och samtidigt inte kunna prata med Jay ordentligt. Men okej, han och Minnah kanske är mer än bara vänner och är/blir tillsammans. Men jag tycker dom kunde ha väntat med det till efter finalen. Det har ju ändå bara handlat om några dagar. Och det tar faktiskt fokus från tävlingen.
Inte för att jag bryr mig särskilt mycket egentligen, det gör jag faktiskt inte. Men jag tycker ändå att dom kunde ha väntat till efter finalen. Bara för att liksom.

Blir intressant att se hur det går ikväll ändå, men jag tror att Jay vinner ganska stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0