Liten älskling blir stor älskling

Min lilla älskling börjar bli stor.
Och han börjar nog bli den hund jag vill att han ska bli. Visst måste vi träna mer, men han är mattes hund och det märks. Pappa sa att det märktes redan efter några veckor och det är ju bra, för det är ju faktiskt min hund.
Han är så söt när han lägger tassen på en och talar om att han vill nåt. Eller när han lägger huvudet i knät på en för att han vill gosa. Och så är han ju en riktig knähund :) Han vill nästan alltid ligga i knät. Även när man sitte i fåtöljen. Egentligen får han inte det eftersom han vill upp i knät när vi har folk här på besök, men jag brukar låta honom ligga i knät ibland ändå, för jag okar inte alltid sitta på golvet.



Så här söt var han när han var ca 9 veckor.
Ibland vill jag att han ska vara lite igen. Men han är en rätt stilig hund nu.






Den här gulliga bilden tog min syster i fredags.
Kan man bli gulligare?

Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Han har blivit riktigt fin. Och ännu finare kommer han bli

2010-08-09 @ 20:40:29
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: Carro

Jätte söt hund :), har oxå två :)

2010-08-31 @ 18:30:08
URL: http://carolinebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0