En ny crush....

Har varit 3 veckor nu på Anderstorp och jobbat. Idag var sista dagen. Och det var lite typiskt för igår insåg jag att jag nog blivit intresserad av en kille. Som jag bara ser lite på jobbet.... Så jag har faktiskt känt att jag vill städa studentrum, bara för att då får jag ibland se den här killen.... Brukar inte vilja städa studentrum/lägenheter, men nu har jag ju haft nåt att titta på medan jag går till och från vaktmästeriet... Vi har ju inte direkt pratat men har hälsat när vi gått förbi varandra.
Hade man varit lite modigare eller vad man ska säga, hade man väl försökt prata lite mer med han. Frågat hur det går med målandet elle vad som helst, bara pratat lite. Han var i alla fall den som hälsade först, men det har ingen som helst betydelse och sen har vi väl hälsat typ varje gång vi går förbi varandra. Men det är väl sånt man gör. Har ingen aning om vad han tycker om mig. Men förhoppningsvis tycker han att jag är söt i alla fall. Hade jag varit mer som S hade jag väl bara försökt prata med han och sen frågat ut han på date. Men jag är jättedålig på sånt, och jag har ju inte direkt mycket ssälvförtroende när det gäller killar. Men jag har ju aldrig haft tur heller, har liksom svårt att tro att nån skulle vara intresserad av mig.. Men förhoppningsvis har han tänkt lite på mig i alla fall.
Killar vill väl inte höra att dom är gulliga/söta, men han ser bra ut, har mörkt lite halvlockigt hår, jag tycker det är jättegulligt när det lockar sig lite i nacken. Lite längre än mig tror jag, verkar trevlig. Men nu ska jag väl inte se han nåt mer, åtminstone på ett bra tag..
Den snygga taxichauffören jag såg förra sommaren har jag ju aldrig sett igen. Så bara för att jag nu äntligen blivit intresserad av någon igen, lär jag väl inte få se han igen...
Jag vill väldigt gärna få se han igen och då får man väl försöka prata lite med han... Så det är bara att hoppas att man får jobba några dagar till, men det är väl att hoppas för mycket.

Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Pratat med han hade du ju kunnat göra i alla fall. Att fråga hur det går och så behöver ju inte vara nåt speciellt.

2010-08-28 @ 10:55:32
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0